Pracownia wtryskiwaczy diesla / Pomoc hotline
Pomoc hotline
Nie radzisz sobie z problemem? Nie potrafisz prawidłowo zregenerować wtryskiwaczy? Zadzwoń do nas!

Po zakończonych szkoleniach technicznych prowadzimy bezpłatny hotline dla naszych Klientów.

Doradzamy między innymi w zakresie:
- technicznych zagadnień związanych z regeneracją wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy
- obsługi urządzeń i narzędzi wchodzących w skład pracowni
- oprogramowania komputerowego i jego aktualizacji
- zdiagnozowania ewentualnej usterki wyposażenia serwisowego, a następnie jej naprawy
- doboru i zamawiania części zamiennych do wtrysków, elementów eksploatacyjnych.

Szkolenie gwarantuje nabycie wiedzy umożliwiającej regenerację wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy. Mimo naszych starań nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich problemów, które można spotkać podczas regeneracji wtrysków.
Jednak nie zostajesz sam! Zawsze jesteśmy z Tobą.
Pomoc techniczna nie ma ograniczeń czasowych. Stale współpracujemy i wspieramy wszystkich Klientów - także tych, którym uruchamialiśmy pracownię wiele lat temu.

 Czy wiesz, że...?

Poniżej przedstawiamy dziesięć wybranych pytań, na które poznasz odpowiedzi podczas szkolenia z naprawy wtryskiwaczy oraz jakie konsekwencje niesie ze sobą brak wiedzy i doświadczenia.
 
1. Co to jest i jak zdiagnozować czwartą grupę chrypienia?
Konsekwencje, gdy nie znasz odpowiedzi.
Zakwalifikujesz sprawne rozpylacze jako uszkodzone. Zamawiasz nowe i twierdzisz, że te również mają usterkę.
Gdy znasz odpowiedź.
Stawiasz poprawną diagnozę, wymieniasz jedynie uszkodzone elementy. Naprawa jest szybsza, tańsza i nie nastręcza problemów.
2. Co powoduje przedostawanie się oleju silnikowego na przelew wtryskiwacza CR Delphi w silnikach TDCi i jak tę usterkę usunąć?
Otrzymujesz liczne reklamacje od klientów. Nie jesteś w stanie poprawnie zregenerować wtrysków CR Delphi.
Naprawione wtryskiwacze są sprawne. Nie ponosisz ryzyka reklamacji i czyszczenia układu paliwowego w pojeździe na swój koszt.
3. Jaką wartość dawki pełnego obciążenia i dawki pilotażowej ustawić we wtryskiwaczach generacji CRI 2.1 z silników BMW?
Ustawienie według fabrycznych nastaw nie przynosi spodziewanego rezultatu.
Silnik stuka pod obciążeniem.
Naprawione wtryski są sprawne. Silnik ma wysoką kulturę pracy.
4. Jak wyregulować wtryskiwacz z Opla Vectry C z silnikiem Fiata 1.9 CDTi, aby silnik pracował równo na biegu jałowym? Ustawienie według fabrycznych ustawień nie przynosi spodziewanego rezultatu.
Silnik wpada w wibracje na biegu jałowym. Pojawiają się duże korekcje dawek w sterowniku silnika. Pojawia się 'check - engine'.
Naprawione wtryskiwacze są sprawne. Silnik ma wysoką kulturę pracy. Korekcje dawek na biegu jałowym są bliskie zeru, nie ma błędów w sterowniku silnika.
5. Które połączenie części we wtryskiwaczach MAN jest odpowiedzialne za zwiększony przelew, gdy wszystkie elementy eksploatacyjne są nowe?
Rozbierasz i składasz wtryskiwacz wiele razy, zastępujesz nowe części innymi -  również nowymi, w końcu rezygnujesz z naprawy.
Naprawiasz wtryskiwacz, uzyskujesz prawidłowy niski przelew paliwa.

6. Jaki wpływ ma odległość zwory do cewki wtryskiwacza na skok kulki zaworu wtryskiwacza CR?

Badanie elektrycznego skoku kulki 3 fazą nie funkcjonuje prawidłowo.
Nie potrafisz zdiagnozować, ani naprawić wtryskiwacza.
Naprawiasz wtryskiwacz, szybko diagnozujesz, czy masz do czynienia z nieprawidłowym skokiem kulki, czy nieprawidłową szczeliną powietrzną.
7. W jaki sposób i przy jakim napięciu zbadać przebicie do masy wtryskiwacza piezoelektrycznego?
Wydajesz Klientowi niesprawny wtryskiwacz, który według Ciebie ma prawidłowe parametry elektryczne - w końcu przeszedł testy na multimetrze.
Prawidłowo diagnozujesz wtryskiwacze z problemami elektrycznymi.
8. Jaką pojemność w µF powinien mieć wtryskiwacz piezoelektryczny oraz jak zbadać wbudowany w niego opornik rozładowujący?
Nie potrafisz zdiagnozować wtryskiwacza uszkodzonego elektrycznie.
Prawidłowo diagnozujesz wtryskiwacze z problemami elektrycznymi.
9. Co wpływa na dawkę biegu jałowego pompowtryskiwaczy UIN-3 (np. Iveco Stralis po 2007 r.) i jak ją wyregulować?
Nie jesteś w stanie naprawić tych pompowtrysków. Niektóre z nich mają dawkę 0 mm^3, niektóre 2-3 krotnie przekraczającą maksimum.
Wiesz, które elementy wpływają na regulację dawki oraz jak uzyskać prawidłowe wartości.
10. Co zrobić, gdy po demontażu pompowtryskiwaczy z silnika i ich ponownym montażu samochód stracił moc, jaka jest tego przyczyna oraz jak naprawić usterkę?
Nie potrafisz znaleźć przyczyny usterki, jesteś narażony na zakup kompletu pompowtryskiwaczy dla Klienta na swój koszt.
Wiesz, co spowodowało usterkę i co należy wykonać, aby przywrócić sprawność pompowtryskiwaczy, co w konsekwencji przywróci moc silnika.