W ramach zakupu pracowni naprawy
wtryskiwaczy gwarantujemy BEZPŁATNE,
praktyczne, techniczne szkolenia z technologii
serwisowania wtryskiwaczy i
pompowtryskiwaczy na
miejscu u klienta w zakresie, jakie umożliwia
zakupione przez niego wyposażenie pracowni.
Po uruchomieniu wszystkich urządzeń i
narzędzi wchodzących w skład pracowni,
rozpoczynamy cykl szkoleń. Szkolenia
polegają na przekazaniu praktycznej wiedzy
dotyczącej procesu regeneracji wtrysków,
a w
szczególności ich demontażu na części
pierwsze, weryfikacji organoleptycznej i
mikroskopowej, doborze części zamiennych,
myciu, montażu, kalibracji, regulacji,
testowaniu oraz przygotowaniu do wysyłki do
Klienta. Cały proces oparty jest o założenie
dotyczące osiągnięcia minimalnej ilości reklamacji. Wypracowana przez nas
technologia naprawy jest najwyższej jakości
i można ją porównać z jakością fabryczną.
Co z doświadczeniem w naprawie wtryskiwaczy?
Regeneracja aparatury wtryskowej stwarza
bardzo wiele problemów firmom, które są na
początku tej działalności. Na szkoleniu przekazujemy nasze
doświadczenie zdobyte przez wiele lat pracy. Droga do tej
wiedzy jest bardzo trudna i wyboista. Literatura
na ten temat nie jest dostępna, a technologia
naprawy zawiera jedynie szczątkowe
informacje techniczne. Wiele zagadnień związanych jest
z przypadkami szczególnymi, które potrafią
zaskoczyć niedoświadczonego serwisanta. Duża
część naszej wiedzy oparta jest o praktyczne
doświadczenia, na bazie których udało się nam
ustalić, jak postępować z odpowiednimi
modelami pojazdów, bądź typem regenerowanych
wtryskiwaczy. Na szkoleniu
zostają omówione szczególne przypadki
naprawy wtrysków z dokładnymi opisami, jak
zregenerować te podzespoły, aby prawidłowo
pracowały w pojeździe.
Warto zwrócić uwagę na fakt, iż nowa firma serwisująca wtryskiwacze
powinna
od samego początku regenerować podzespoły z
jak najwyższą jakością.
Zadowolony klient przekaże dobrą opinię o
firmie kolejnym klientom.
W przypadku zasadnej reklamacji oprócz
nerwowej atmosfery, strat finansowych
wynikających z konieczności zwrotu pieniędzy
za regenerowane wtryski mogą dojść
dodatkowe koszty związane z ponownym
demontażem/montażem wtryskiwaczy z/do
silnika oraz częściami z tym związanymi (np.
śruby, podkładki). Nie wolno zapominać, że
niezadowolony klient przekaże
negatywną opinię wielu innym
potencjalnym klientom. Na dobrą opinię pracuje się
bardzo ciężko, a naszym zadaniem jest
ułatwić Państwu ten proces.
Omówione zostają także zagadnienia związane
z pracą Biura Obsługi pracowni regeneracji
aparatury dieslowskiej np. prowadzenie
magazynu, zamawianie części zamiennych,
obsługa klienta, obieg dokumentów.
Szkolenia techniczne prowadzi mgr inż.
Michał Gładysek.
Dodatkowe szkolenie z 3 fazy naprawy
wtryskiwaczy w siedzibie klienta jest autoryzowane przez
firmę Bosch.
Jesteśmy jedyną firmą w Polsce posiadającą
takie uprawnienia.
Wykaz typów wtryskiwaczy, które pracownicy Twojej Firmy sami naprawią zaraz po szkoleniach
Szkolenia zawierają omówienie pełnego
procesu regeneracji, czyszczenia i
testowania różnych typów wtryskiwaczy
oraz przekazanie wiedzy o niestandardowych
sposobach ich naprawy (wykaz
dotyczy
wyposażenia pracowni wtryskiwaczy w pełnej wersji):
1. Wtryskiwacze 1-sprężynowe
a.
czopikowy Bosch z nadanym 10-cyfrowym
numerem katalogowym np. 0 432 217 001
b.
czopikowy Bosch z nadanym jedynie numerem
obsady np. KCA 21 S 71
c.
wielootworkowy Bosch z samochodu osobowego
d.
wielootworkowy Bosch z samochodu
ciężarowego, w tym bocznie zasilany
np.
Mercedes Actros
e.
wtryskiwacz sterujący z czujnikiem ruchu
iglicy
f.
wtryskiwacze innych producentów jak: Lucas, Denso, Zexel, Stanadyne
2. Wtryskiwacze 2-sprężynowe
a.
czopikowy Bosch z samochodu osobowego
a.
wielootworkowy Bosch z samochodu osobowego
b.
wielootworkowy Bosch z samochodu ciężarowego
c.
wtryskiwacz sterujący z czujnikiem ruchu
iglicy
d.
Delphi z samochodu osobowego
3. Wtryskiwacze elektromagnetyczne
Common Rail Bosch
a.
z samochodów osobowych generacji CRI 1, 2.0,
2.1, 2.2 - I, II, III faza naprawy
b.
z samochodów ciężarowych generacji CRIN 1,
2, 3 - I, II, III faza naprawy
c.
wtryskiwacz hybrydowy Mitsubishi
d.
wtryskiwacze najnowszej generacji CRI
2.2-M2, 2.5 - możliwa częściowa naprawa
e.
wyznaczanie nowych kodów IMA
4. Wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail Bosch
a.
wszystkie typy od '115' na 1600 bar do '118'
na 2200-2500 bar
b.
wyznaczanie nowych kodów IMA i ISA
5. Wtryskiwacze elektromagnetyczne
Common Rail Delphi
a.
z komorą sterującą
jako niezależny element
b.
z komorą sterującą zintegrowaną z końcówką
wtryskiwacza
c.
wyznaczanie nowych kodów C2i i C3i do wtryskiwaczy
Delphi
6. Wtryskiwacze elektromagnetyczne
Common Rail Denso
a.
2-pinowe
b.
4-pinowe
7. Wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail
VDO / Siemens / Continental
8. Pompowtryskiwacze z
samochodów osobowych grupy VW
a.
elektromagnetyczne Bosch pierwszej generacji
z silników 1.4, 1.9, 2.5, 5.0 TDI
b.
elektromagnetyczne Bosch drugiej generacji i
piezoelektryczne VDO
z
silników 2.0 TDI
9. Pompowtryskiwacze
elektromagnetyczne z samochodów
ciężarowych
a.
generacji UIN-2 np. Volvo, Scania
b.
generacji UIN-3 np. Iveco Stralis po 2007 r.
10. Wtryskiwacze benzynowe
a.
elektromagnetyczne wtrysku pośredniego
b.
elektromagnetyczne i piezoelektryczne
wtrysku bezpośredniego
11. Pozostałe wtryskiwacze Common
Rail, do których na chwilę obecną nie
istnieje technologia naprawy, ani nie ma
dostępnych części zamiennych. Możliwe jest
jedynie czyszczenie i testowanie.
a.
piezoelektryczne Denso
b.
piezoelektryczne Delphi - obecnie wycofane z
rynku
c.
elektromagnetyczne Bosch najnowszych
generacji CRIN 3.3, 4.2 (dwucewkowe)